close

How Long Will I Love You   (Singer By Ellie Goulding)

 

How long will I love you?

我對你的愛會持續多久呢?

As long as stars are above you,

只要群星還在你頭頂閃耀著,

And longer if I can

我的愛就不會停歇

 

How long will I need you?

我想你陪我多久呢?

As long as the seasons need to

只要四季依然繼續繞行,

Follow their plan

我就需要你在我身邊

 

How long will I be with you?

我會陪伴你多久呢?

As long as the sea is bound to

只要大海和陸地仍相接成一線,日復一日輕輕拍打沙地,

Wash upon the sand

我就會牽著你走下去

 

How long will I want you?

我會想你多久呢?

As long as you want me to

只要你同樣想著我,

And longer by far

還要比永遠更永久

 

How long will I hold you?

我們會牢牢握緊對方多久呢?

As long as your father told you,

只要你父親的諄諄囑咐還在耳際,

As long as you are

我們就不會鬆開彼此的手

 

How long will I give to you?

我會為你傾盡心力多久呢?

As long as I live through you,

只要你純然真摯的心

毫無保留地在我面前展開,

However long you say

我的真心就只為你守候

 

How long will I love you?

我對你的愛會持續多久呢?

As long as stars are above you,

只要群星還在你頭頂閃耀著,

And longer if I may.

就足夠我的愛天荒地老

 

This song to my  love  ~ Hank

 
  

 

我們相遇在23歲那年~ 

令人難以置信的是,那天是我們第一次去夜店 !!

夜店的相遇,真是讓人無法相信這是『真愛』嗎??

從此之後,就再也未踏進那裏的我們,開始了一段難以磨滅的人生旅程 .....

一路走來,始終如一的你~

永遠做的多,說的少 ~

謝謝你包容不會做家事的我,

謝謝你給我一個得以依靠的肩膀 !!

謝謝你願意陪我~~ 瘋狂過這一生!!

親愛的~ 生日快樂!!

還有~

真的謝謝你愛我 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    維琪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()